lunes, 16 de junio de 2008

Samarreta U9

Doncs veig que us aneu pasant per el blog, m'agrada m'agrada, així veig que hi ha una utilitat.
Bé com podreu imaginar m'aburreixo moltissim a casa, i em posu a fer tonteries.
I aixó que l'altre dia jugant al paint vaig crear un model per la samarreta de U9! Esta per susposat que n'hi han de moltes millors, per aixo m'agradaria proposar-vos de que feu un model per la samarreta!
I quan en tinguem varis farem una super votació, igual que per el dia de les cançons! oks?
Aqui us deixo la meva idea perquè la veieu i digueu: merda! no m'agrada, vaig a fer la meva, oks?;)



Segur que no es veu bé....

1 comentario:

kemasda dijo...

a mi la idea de la samarreta em mola kaxo, sta molt ben pensada i els kolors son puros, pero k us sembla si en comptes de ser verd el logo es tronja?? jajaja i podriem mirar mes tipus de logo no? pero eso entre todos! molt be alba(se k as sido tu) per cert com podem publicar comentaris com els teus? es k no tengo ni p.. idea...
Me rusta muxo tu kamistika!