sábado, 28 de junio de 2008

Dies i songs

Uhola!

Cggg, un dos, un dos. Probando... Cggg. Al habla Marc G. Cggg.

Vale, aj està XD
Emmm... A veure, doncs escric post al final.

Sobre el juliol, jo en teoria puc tot el juliol, tret d'apartir de les 10, que tinc assaig pràcticament cada dia. Per si penseu quedar caps de setmana i tal... Jo el 20 de juliol tinc assaig tot el dia, i ve l'orquestra, així que no es pot canviar ^^' i el divendres 25 tenim sessió de fotos per publicitat, però no sé l'horari O.o
Iiiii aquestes dues setmanes primeres de juliol, tots els dilluns i divendres de 7.30 a 8.30 no puc xD xD xD xD
Bé, espero que hagi quedat clar quins dies no em van bé XD XD XD XD XD XD

Per altra bandaaaaaaaaaaaaa, com ja he dit, els dillunsus (?) fins a les 8.30 no puc, però és que no sé a quina hora és l'assaig de cançons d'aquest dilluns :S I un altre apunt interessant és... On?

Aquesta nit us linkejaré l'arxiu descarregable amb les cançons que he fet. Totes estan amb lletra (és a dir, cantades) i també sense veu (en karaoke).
Apa, Hoobbisiaupisiau! XD

No hay comentarios: